marți, 27 mai 2008

CFR = KKT

Mnu, nu ăia de la Cluj(deşi şi ălora le-aş zice câteva, aşa, de control). Ci idioţii de la Căile Ferate Române. După ce acum 4 luni au făcut o fază de toată jena, acum au recidivat. Penibil. Firul acţiunii(mult spus "acţiune", din moment ce nimic nu se mişca):
16:02 personalul spre Bucureşti intră în gara Ciulniţa
16:03 urcă proştii în el, să se alăture celor deja existenţi acolo din gări anterioare
16:08 trenul nu pleacă, deşi programul spune altceva
16:09 trenul tot nu pleacă, iar controlorii aleargă bezmetici prin tren şi se înjură între ei
16:10 tot în staţie, controlorii rămân doar la înjurături
16:15 se află că lipsă de aer din frâne n-are legătură cu vreun presupus semnal de alarmă tras, ci cu locomotiva ce refuză să mai producă aer sub presiune. O cred şi eu, mai târziu am văzut pe o plăcuţă data fabricaţiei: 1979!
17:15 [o oră şi multe înjurături mai târziu] tot în Ciulniţa suntem... Se zvoneşte ceva de un mărfar ce şi-ar dona locomotiva să care proştii amintiţi anterior spre Bucureşti. Ghinionul vagoanelor de marfă e că se îndreptau spre Ciulniţa. Alternativa era să aşteptăm o locomotivă de la Feteşti. Ţinând cont că ultima dată am aşteptat 2 ore ca o locomotivă să parcurgă nici măcar 20km, plecând din Bucureşti, Feteştiul sună... a zile distanţă.
17:40 se pare că ne mişcam
17:50 ne-am mişcat prea mult, suntem opriţi într-o staţie, "că vine 30-ul şi ei n-are nicio vină, de ce să aştepte?" Vacă idioată, tu şi ăla de te-a făcut pe tine responsabilă cu dirijatul trenurilor în gara aia uitată de lume
18:55 ar fi trebuit să văd Bucureştiul, în toată splemdoarea jegului de pe lângă gara Obor; dacă suntem cuminţi, în 10 minute o să vedem Lehliu...
20:33 am ajuns în jegul din Bucureşti: nu credeam că o să respir aşa uşurat vreodată...

Linkul de la început descrie ce s-a întâmplat ultima dată când am venit în Bucureşti prin Ciulniţa. După ziua de azi, dacă nu-mi ajung cele 2 trenuri, unul de dimineaţă şi unul la prânz, ce mă pot aduce în Buc. Nord, cumpăr/închiriez bicicletă şi vin prin Ciulniţa powered by pedale. Eventual mai noi decât locomotiva din '79....

Niciun comentariu: