luni, 30 iunie 2008

confesiuni.nobo.ro

Interesantă ideea, chiar utilă aş risca să zic. E ceva gen urlat la lună, dar cred că funcţionează. L-am descoperit în seara asta şi, damn! Peste câteva ore tre' să mă prezint la muncă, iar eu tot răsfoiesc acolo în cautare de mărturisiri funny. Ce am reţinut până acum:
lucrez in domeniul IT, am fost la o multime de interviuri, arat ca un fost prim ministru si iubesc doua lucruri la nebunie: sa pup in fund seful si mobilierul neoset. Se pare ca primul a dat roade, sunt propus pentru functia de project manager. zum zum.

Şi
te-am mintit. au mai fost doi tipi inaintea ta. si o tipa...

Una "light"
in gatul meu are loc al 3-lea razboi mondial ..vreau sa scap de durere si sa pot manca si bea normal !!!

Mno, dacă nici ăsta nu e optimist...
Vreau sa ma las de fumat, vreau sa nu ma duc maine la serviciu, vreau sa nu mai sune telefoanele, vreau sa nu mai vina mailurile, vreau sa mananc, vreau sa nu-mi mai fie rau, vreau sa beau ceva, vreau sa dorm, vreau sa fie liniste, vreau sa nu mai ploua ... mai vreau inca multe ... dar pariez ca TOATE vor iesi pe dos ...

Fuck me! P-asta a trebuit s-o recitesc. De două ori.
am un prieten de un an si in tot timpul asta am mai avut alti 5 prieteni, acum am 3 prieteni dintre care tin la toti dar vreau sa fiu cu altul.ieri unul dintre actuali m-a vazut cu altul si m-a vazut si un amic de-al actualului. nu stiu ce o sa fac sper doar sa trec peste. vreau o viata normala si o singura relatie. si inca ma mai gandesc la unul dintre fostii mei.

Niciun comentariu: