joi, 21 august 2008

Pregătiri

Oficial, am început pregătirile pentru escapada de 6 zile ce se va întâmpla la Brăila, sub scuza ForumIT. Ok, se exclud programările şi toate celelalte chestii gen "dat peste cap de 3 ori din stând în mâini". Da, voi lucra zilnic până lunea viitoare, totalizând vreo 72 de ore de muncă în decurs de 8 zile, fără vreo zi liberă(c-aşa-i omul, în weekend se relaxează cu câte 12ore de muncă pe plantaţie/zi). Dar nu contează nici asta, nici faptul că va trebui să recuperez o zi de muncă ulterior(nu de alta, dar n-aş vrea să mi se taie din concediu, că mai am sesiuni la facultate, la fel cum am şi pretenţii de munte/mare/mare distanţă de casă) şi nici uimirea de pe faţa şefului când şi-a dat seama că dându-mi ziua de vineri liberă şi cam luat adio de la şansele de a mă vedea săptămâna viitoare prin firmă(să fim serioşi, cenzurăm caterinca, just in case).
Mda, mi-am luat bilet. Tabăra a fost plătită. There's no way back. Brăila, ţine-te!

Niciun comentariu: