miercuri, 27 mai 2009

Chef de munca

Cu totii iubim momentele in care trebuie sa scoatem, procesam şi periem x rapoarte. Ei bine, eu ar trebui sa fac asta la fiecare inceput de luna, ca s aam un start bun. Insa, pana pe 14 mai am fost in concediu, iar logica mi-a dictat ca altcineva a facut rapoartele in cauza(de altfel destul de urgente, se zice, doar tre' sa le fac dupa 1, dar nu mai tarziu de 5 ale lunii). Mno, n-a fost cazul, mi s-au cerut d-abia ieri.
Sunt indispensabil ori neimportant?:D

Un citat relaxant, de pe slashdot:
I just assume that any event capable of destroying my ability to transmit said passwords to my successor also destroys any ability to give a damn about my job. Problem solved.


Si fara absolut nicio legatura cu subiectul de mai sus, pentru ca sistemul de programari al dentistului meu e unul revolutionar(programeaza statul la rand), mi-am bagat picioarele si am plecat spre casa. Pe drum am dat peste asta:

Niciun comentariu: