joi, 1 octombrie 2009

And now we wait

Prefitând de timpul liber avut zilele trecute la muncă(damn helpdesk shifts), am sprintat puțin și mi-am citit documentația pentru examenele de CCNA3. Cu ocazia asta mi-am reamintit de ce VLAN-urile mi s-au părut atât de interesante și de ce urăsc cele 'șpe mii de variante de spanning-tree protocol. Și cum timp am avut suficient, am dat și examenele "parțiale". Și tot mi-a rămas timp să văd mai bine de 1 sezon de Heroes, și episoadele noi din House, Two and a Half Men, Numb3rs, CSI și Criminal Minds. Și să mă plictisesc.

Acum aștept activarea examenului final. Ca să nu aștept degeaba, citesc câte ceva despre IPv6 și cum aș putea să-l aduc și în rețeaua de acasă. Pe lângă google, am găsit și un mini-ghid de implementare în practică în 3 părți.


UPDATE: 88,5% - not bad, neither good. I can live with that.

Niciun comentariu: