vineri, 12 septembrie 2008

Fenomental

Sunt rupt de oboseală, dar nu pot să mă culc pentru că un anumit umanoid sărbătoreşte în seara asta 21 de gingaşi ghiocei sălbatici în uchetul vieţii lui mult prea delicate, prin urmare va fi o seară cruntă pe Popa Tatu. Iar eu sunt gigel, daca am promis, păi promis-ai. Mâine mă trezesc dis-de-morning, că aterizează Jr. pe aici(Jr. = me + 5cm înâlţime; Jr. = me + 10kg; rezultă Jr.), că am promis. Şi sunt gigel. Şi săptămâna viitoare am o probă la olimpiada de toamnă. Şi-s mai ceva ca la aia de pe semestrul II: eu-s în pom şi pomu-n aer. Şi n-am promis, da' trebuie. Şi de luni tre' să păzesc iar printrul ăla până termină tonerul, că după 2500 de pag a scos vreo 60 cu gherle(probabil o fi avut nevoie de vreo pauză? s-au nu i-a plăcut ca am lăsat-o în ploaie? we shall see...). Asta probabil în timp ce facem planul de bătaie pentru măţăraia ce pleacă din UPS-uri şi merge în absolut toate direcţiile posibile în acea cameră mult-prea-minunată, mult-prea-zgomotoasă, mult-prea-încuiată, mult-prea-înghesuită, mult-prea-friguroasă(aranjează tu cabluri la 18° în tricou cu aerul condiţionat în ceafă).
Mă consolez cu găndul că voi face un review la HP 6720s în curând.

Un comentariu:

Unknown spunea...

"un anumit umanoid sărbătoreşte în seara asta 21 de gingaşi ghiocei sălbatici în uchetul vieţii lui mult prea delicate"?!?!?!?!?!
ai uitat sa mentionezi cadourile :D