duminică, 6 decembrie 2009

Cum știi că au venit sărbătorile?

Păi, dincolo de luminile de pe stradă, afli și de la TV. Ok, reclame care au fundal sonor de sezon rulează de ceva timp, deci nu e asta. Dar au început să difuzeze din nou(pentru a câta oară?) filme gen Beethoven, Home Alone & co. Pana mea, în afară de asta nu mai există nimic?

La capitolul alte filme, am încercat să văd The Thaw. Ei bine, sumarul pare interesant. După 5 minute de film am început să mă întreb ce o fi în capul celor care finanțează așa ceva? Rezumativ: o ceată de inocenți merg spre o destinație arctică, unde vor ajunge hrană pentru niște gândaci preistorici. Primul pe meniu e negrul, dar ăsta e bad mofo, deci probabil o să moară ultimul. Următoarea e asiatica, și asta cred că ajunge hrană în următoarele 10 minute. Cretinelul e deja infectat, deci va intra pe meniu imediat după gagica orientală, probabil înaintea negrului care între timp și-a tăiat mâna(să se salveze cică - Saw anyone?)

Update: după încă 5 minute asiatica e fel principal, negru se pregătește ca desert. Ceilalți 3 sunt vii și 2 par sănătoși(tradițional, ăla naiv și puștoaica tre’ să supraviețuiască, nu?). Damn, mă uit la filmul ăsta ca la o comedie.

Niciun comentariu: