sâmbătă, 5 decembrie 2009

Windows Live Writer

Am mai încercat în trecut să folosesc Live Writer, dar m-am lovit de diverse probleme. Acum am reușit să-l instalez, dar nu fără să mă uimească. Aparent are nevoie să închidă următoarele aplicații ca sa se poată instala:

  • shit1Windows Live Messenger
  • Windows Live Communications Platform
  • Google Chrome
  • Yahoo! Messenger
  • Microsoft Office Outlook
  • Nokia Launch Application
  • WUDSVCM.EXE
  • CNG Key Isolation
  • Protected Storage
  • Security Accounts Manager
  • WLAN AutoConfigshit2
  • Extensible Authentication Protocol
  • Windows Audio
  • IP Helper
  • Network Store Interface Service
  • HomeGroup Providershit3
  • Network List Service
  • Network Location Awareness
  • Network Connections
  • Remote Desktop Configuration
  • Computer Browser
  • Workstation
  • DNS Client
  • WinHTTP Web Proxy Auto-Discovery Service
  • DHCP Client
  • Print Spooler
  • ESET Service
  • LogMeln Hamachi 2.0 Tunneling Engine
  • SNMP Service
  • Windows Home Server Connector Service
  • Windows Media Player Network Sharing Service
  • ServiceLayer
  • Windows Live ID Sign-in Assistant

Mă întreb dacă o fi rămas ceva neînchis. I mean, WTF?! What the fuck?! La ce s-or fi gândit oamenii ăia când au creat monstru ăsta de dependințe?

Funcționalitate… aproape perfectă. Sau cel puțin cât poți afla după 2 încercări de a posta ceva. Pe blogul ăsta nu știe să urce imagini, returnând un 403 sec. După ceva săpături pe google, am ales varianta specifică Microsoft: am instalat o aplicație unrelated. Mai exact e vorba de Picasa, am accesat contul de WebAlbums și totul a fost ok după asta. Pe celălalt blog, o instalare @home de Wordpress aceeași problemă, dar cu altă rezolvare: chmod 775:). Și a mai trebuit să activez o opțiune din secțiunea de admin, dar pentru asta a dat o eroare explicită, inclusiv cu instrucțiune de remediere.

Un alt dezavantaj este interfața mult prea prietenoasă. Nu-mi place de exemplu că stilul pentru un nou paragraf nu include și o indentare a primului rând. Îmi place ca paragraful să arate tradițional, dar nu găsesc pe nicăieri prin meniurile astea sumare o editare a stilurilor predefinite ori posibilitatea de a crea unul nou. Asta intră pe lista chestiilor de cercetat însă, poate e vreun workaround sau vreo opțiune obscură care mi-a scăpat.

De asemenea, ar fi fost plăcut dacă ar fi putu folosi dicționarele a două limbi simultan. Trecând peste faptul că nu recunoaște denumiri gen Google(deși Microsoft a fost recunoscut), ar fi fost util să caute de exemplu în dicționarele român și englez înainte de a marca un cuvânt ca fiind scris greșit.

Niciun comentariu: